.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"جهت اطلاع"روزنامه جمهوری اسلامی روز سه شنبه

يك خبرگزاري افغان از دستگيري يك ايراني در فرودگاه هرات خبر داد. به گزارش البرز اين خبرگزاري گزارش داد : پليس مرزباني غرب افغانستان يك ايراني را در مدخل ورودي اين فرودگاه به اتهام جاسوسي دستگير كرده است . اتهام اين فرد كشف اسرار نظامي و جمع آوري اطلاعات به قصد جاسوسي است . اين خبر مورد تاييد فرمانده پليس مرزباني افغانستان قرار گرفته است . اين فرد ايراني هنگامي دستگير شد كه قصد ورود به خاك افغانستان در اين فرودگاه را داشت . هنوز مقامات ايراني درباره اين اتهام اظهارنظري نكرده اند.

تبليغات مسيحيت در شهرهاي مختلف ايران به شكل هاي مختلف درحال افزايش است . اين تبليغات كه در قالب توزيع جزوه كتاب سي دي شبكه تلويزيوني كليساي خانگي اينترنت و توسط افراد در چهارراه ها هنگام توقف اتومبيل ها در مقابل چراغ قرمز صورت مي گيرد در سال جديد به اوج خود رسيده است . خبرگزاري فارس نيز در گزارشي در همين زمينه مي گويد : « بررسي هاي به عمل آمده نشان دهنده اين مهم است كه گروه هاي مبلغ انجيل طيف وسيعي از اغواگران زن را در اختيار دارند و از اين گروه براي جذب افراد مذكر بهره برداري مي كنند. اين گروه از افراد با سخنراني و تبليغ چهره به چهره در محافل و با راه اندازي وبلاگ و چت كردن مبادرت به جذب جوانان هوس باز مي كنند » .

يك منبع آگاه گفت اعضاي كنگره آمريكا لايحه قانون جديدي را ارائه كرده اند كه براساس آن افتتاح سفارت رژيم صهيونيستي در بغداد پيش شرط عقب نشيني نيروهاي آمريكايي از عراق خواهد بود. به گزارش خبرگزاري قدس (قدسنا) به نقل از يك پايگاه خبري سوريه براساس اين طرح كه از سوي 85 تن از نمايندگان مجلس آمريكا مورد تاييد قرار گرفت عراق نيز مجبور به تاسيس سفارت در تل آويو خواهد بود. اگرچه اين طرح الزام آور معرفي نشده است ولي به گونه اي است كه عقب نشيني آمريكا از عراق و ايجاد روابط سياسي بين بغداد و تل آويو را به يكديگر منوط كرده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.